اخبار, مجله ذهن نو, مسابقات, نتایج

آیین اهدای کاپ قهرمانی تیم ملی مسابقات جهانی محاسبات ذهنی برگزار شد

اهدای کاپ قهرمانی تیم ملی

آیین اهدای کاپ قهرمانی تیم ملی مسابقات جهانی محاسبات ذهنی برگزار شد

تهران – ایرنا – آیین اهدای کاپ تیم ملی ۵۱ نفره دانش آموزان در مسابقات محاسبات ذهنی جهانی تایوان برگزار شد.

مربی تیم ملی دانش آموزی محاسبات ذهنی کشورمان در حاشیه این مراسم روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در دی ماه سال گذشته در کشور تایوان بصورت آنلاین و در کشور تایوان برگزار و تیم ملی ۵۱ نفره کشورمان قهرمان این مسابقات شد.

نعمت میرزایی افزود: این مسابقات با حضور یک هزار و ۱۰۰ شرکت کننده از ۲۳ کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، روسیه، چین، تایوان، کره جنوبی، مصر و مالزی برگزار شد که در این مسابقات تیم دانش آموزی کشورمان صاحب ۵ مقام قهرمان قهرمانان، ۹ مقام قهرمانی، ۲۱ مقام دومی و مابقی دانش آموزان به مقام سومی دست یافت.

مسئول مسابقات جهانی محاسبات ذهنی تاکید کرد: بدلیل تاخیر ۷ ماهه در ارسال مدال ها و کاپ های قهرمانی این مراسم با تاخیر در دانشگاه شهید بهشتی و با حضور خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیر موسسه علمی و آموزشی ذهن نو ادامه داد: تاکنون تیم ملی کشورمان در ۳ دوره مسابقات جهانی شرکت کرده که حاصل آن ۲ مقام قهرمانی و یک مقام سومی بود.

به گفته وی، تا سال ۹۸ بیش از ۵۰ هزار نفر دانش آموز در سراسر کشور جذب و زیرنظر مربیان مجرب در حال آموزش دوره هایی همچون محاسبات ذهنی، لیوان چینی، روباتیک و روبیک بودند که با شیوع ویروس کرونا حدود ۱۰ هزار نفر بصورت آنلاین مشغول آموزش هستند.

مربی تیم ملی دانش آموزی محاسبات ذهنی کشورمان خاطرنشان کرد: امسال نیز مسابقات کشوری بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی به خانواده ها توصیه کرد جهت افزایش خلاقیت و فکر کودکان ۳ سال به بالا می توانند جهت ثبت نام در موسسه ذهن نو در کلاس های آنلاین این موسسه شرکت و پس از آموزش های لازم و کلاس تخصصی می توانند جواز حضور در مسابقات کشوری را دریافت کنند.

منبع : https://www.irna.ir/photo/84427279/

دیدگاهتان را بنویسید